Learning
  • Kursy
  • Profil
  • Warunki świadczenia usług
  • Polityka Prywatności
  • Koszyk
  • Polski
  • English
  • Home
  • Warunki świadczenia usług

Warunki świadczenia usług

Regulamin Sklepu Internetowego — Usługi Szkoleniowe Online

1. Informacje o sprzedawcy

  1. Nazwa firmy : DEVELOPE.AI Krzysztof Szałkowski
  2. Forma prawna: jednoosobowa działalność gospodarcza
  3. Adres siedziby / adres prowadzenia działalności: Jasna 1, 09-472 Słupno
  4. Numer NIP : 7742403702
  5. Numer REGON :
  6. Dane kontaktowe info@develope.pl

2. Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu:

  • Klient — osoba fizyczna lub prawna korzystająca z usług szkoleniowych oferowanych w sklepie.
  • Sprzedawca — podmiot prowadzący sklep i świadczący usługi szkoleniowe.
  • Usługa / szkolenie online — produkt cyfrowy / usługowy dostępny poprzez sklep, polegający na dostępie do materiałów szkoleniowych / kursów online.
  • Umowa sprzedaży / świadczenia usługi — umowa zawierana pomiędzy Klientem i Sprzedawcą w momencie złożenia zamówienia i jego opłacenia.

3. Zakres usług / oferty

  1. Sprzedawca oferuje szkolenia online – zgodnie z opisem zamieszczonym na stronie sklepu, w postaci:
    • kursów
    • webinarów
    • materiałów cyfrowych

4. Zawarcie umowy / realizacja zamówienia

  1. Umowa pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta w momencie, gdy Klient:
    • zaakceptuje niniejszy Regulamin,
    • złoży zamówienie,
    • opłaci usługę poprzez dostępne metody płatności.
  2. W przypadku płatności online za pośrednictwem PayU / Paypal — realizacja zamówienia następuje w momencie uznania płatności. W przypadku niezatwierdzenia lub odrzucenia płatności — umowa nie zostaje zawarta.
  3. Dostęp do usługi / szkolenia (np. link, dane dostępu, materiały) zostanie udostępniony niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności / potwierdzeniu zamówienia.

5. Cena i płatność

  1. Wszystkie ceny usług podawane są w złotych (PLN) i zawierają podatek VAT
  2. Metody płatności:
    • płatność online przez PayU,
    • płatność PayPal,
    • w określonych przypadkach, po uzgodnieniu ze sprzedawcą przelew
  3. W przypadku płatności online za pośrednictwem PayU, obowiązują zasady i regulaminy PayU.

6. Prawo odstąpienia od umowy / zwrotów / reklamacji

  1. Klient-konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, chyba że usługa została w pełni wykonana za wyraźnym zgodą konsumenta i potwierdzeniem utraty prawa odstąpienia.
  2. W przypadku odstąpienia — cena usługi zostanie zwrócona w terminie maks. 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  3. Zgłoszenie reklamacji – reklamacje dotyczące realizacji usługi szkoleniowej można zgłaszać:
    • e-mailem na adres: info@develope.pl w tytule wpisując: „Reklamacja – szkolenie (nazwa).
      W zgłoszeniu prosimy podać: imię i nazwisko, adres e-mail, opis problemu, datę wystąpienia nieprawidłowości.
    • Podstawa reklamacji. Reklamacja może dotyczyć w szczególności:
      • problemów z dostępem do szkolenia,
      • błędów technicznych,
      • niezgodności usługi z opisem,
      • wad treści edukacyjnych,
    • Termin rozpatrzenia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
      Jeżeli w tym czasie nie udzielimy odpowiedzi, reklamacja uznawana jest za zasadną (zgodnie z przepisami dotyczącymi konsumentów).
    • Sposób rozstrzygnięcia. Po rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy o decyzji, w szczególności:
      akceptacja reklamacji i sposób rozwiązania (np. przedłużenie dostępu, materiały zastępcze, naprawa techniczna), częściowe uwzględnienie reklamacji, odmowa uwzględnienia wraz z uzasadnieniem.
    • Zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, a problem nie może być usunięty w rozsądnym czasie lub dostęp nie może być zapewniony zgodnie z umową — Klient może żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy i otrzymać zwrot płatności.
      Zwrot następuje tą samą metodą płatności, jaką dokonano zakupu, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inną formę.
    • Klient będący konsumentem
      Jeżeli Klient jest konsumentem lub przedsiębiorcą-na-prawach-konsumenta (art. 38a), przysługują mu prawa określone w ustawie o prawach konsumenta.

7. Realizacja i ograniczenia świadczenia usług

  1. Sprzedawca zastrzega, że dostęp do materiałów szkoleniowych / kursów online będzie możliwy po opłaceniu zamówienia.
  2. Sprzedawca ma prawo do czasowego zawieszenia dostępu do platformy w celach technicznych — o czym poinformuje Klienta z wyprzedzeniem (jeśli to możliwe).
  3. Sprzedawca nie odpowiada za techniczne błędy po stronie Klienta (np. kwestie sprzętowe, przeglądarki, połączenia internetowego), chyba że wynikają one z jego winy.

8. Dane osobowe i ochrona prywatności

  1. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z obowiązującym prawem — w tym zapewnia prawo dostępu, poprawiania, usunięcia.
  2. Szczegółowa zasada ochrony danych i polityka prywatności została umieszczona w dokumencie Polityka prywatności Polityka prywatnośći

9. Akceptacja regulaminu i obowiązki Klienta

  1. Złożenie zamówienia oznacza, że Klient zapoznał się z Regulaminem, akceptuje jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  2. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych potrzebnych do realizacji usługi.

10. Zmiany Regulaminu

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany będą publikowane na stronie sklepu, a Klienci zostaną o tym poinformowani (np. e-mailem lub komunikatem), przy czym zamówienia złożone przed datą wejścia zmian w życie będą rozpatrywane na podstawie wtedy obowiązującego Regulaminu.

11. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie spory wynikłe na tle realizacji umowy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia — przez właściwy sąd powszechny.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawa — w tym przepisy o ochronie konsumentów, jeżeli Klient jest konsumentem.